Sanne's laatste werkdagje zit erop.

8 februari 2010 - Lommel, België

Vandaag, maandag 8 februari 2010, was mijn laatste werkdagje bij Adrem Intermediagroep. Met een kruiwagen vol ervaringen heb ik tot ziens gezegd tegen enkele hele lieve collega's: Martine, Sofie, Katrien, Elena, Dave...We hebben onze gegevens uitgewisseld en we zullen zeker nog regelmatig contact houden. In mijn fantasie zou ik het gebouw verlaten met, net zoals in de romantische film, een kartonnen doos vol bureau-accessoires. Gelukkig was het enige bezit in mijn kantoortje een fotokader: 2 handen vrij om de toekomst te grijpen, en het gebouw alvast huppelend te verlaten.

Nu pas heb ik het gevoel dat het regelen écht beginnen moet en kan: niet doelloos surfen van website naar website, maar onze plannen tot in detail uitwerken. En als ik hier zo om mij heen kijk, zijn er ook nog een heleboel spullen die verpakt, ingepakt en verscheept moeten worden. Waar te beginnen???

Ps: ondanks de chaos, nog steeds vlindertjes in de buik hoor!

Sanne -x-

1. Karolien:
    14 februari 2010
    Greenwich!
  2. Karolien:
    19 februari 2010
    seg! Ge zijt wel een heel belangrijke stad in Duitsland vergeten!
  3. Sanne:
    19 februari 2010
    Haha Karolien! En...inderdaad! Eigenlijk is het de bedoeling dat we in Duitsland enkel in München onze kop gaan laten zien, om over te stappen. Ahum, is er in Berlijn toevallig een couch waarop we een nachtje kunnen surfen - hinterdehint? En toevallig ook een soort van Nederlandstalige gids die ons naar de beste bakkerijen in town kan brengen - hinterdehint? Ik zal het in ieder geval voorstellen aan de Jonathan. Misschien dat we van onze route kunnen afwijken...but I'm nooot suuure!
  4. Karolien:
    20 februari 2010
    Slapen is moeilijk omdat het hier echt wel heel klein is maar ik kan altijd helpen iets goedkoop te zoeken en gids spelen is ook geen probleem. Kom op Sanne, 9 maanden door Europa, dan kan een hoofdstad als Berlijn toch niet ontbreken!
  5. Sanne:
    20 februari 2010
    Man-man-man, domme vos dat ik ben. Blijkbaar ligt de rechtstreekse bus van Brussel naar München al vast en is het ook al betaald! Dat liet Jonathan me zojuist weten! En natürlich... ik zat langs hem toen het geregeld werd!