Zaterdag vertrekken we weer, joepsieee!

4 mei 2010 - Svindal, Noorwegen

Goeiedag allemaal!

Komende zaterdag, 19 juni 2010, vertrekken we met de trein naar Slovenië (Genk-Brussel-Frankfurt-Munchen-Slovenië). Pas in augustus en september hebben we in Griekenland en Italië gezinnen waar we tercht kunnen... dus de weg naar die landen wordt plantrekken. We nemen ons tentje mee, en we zien wel waar we belanden. In Slovenië komen we aan in de stad 'Jesenice'...en natuurlijk willen we ook heel graag 'Bled' zien. Het weerbericht ziet er niet al te prachtig uit voor daar, dus het kan zijn dat we ons snel naar het zuiden reppen.

Volgens onze planning moesten we normaal gezien nu al in het zuiden zitten, maarja... ervaring leert ons het volgende: planning-sjmenning! Noorwegen is gigantisch duur geweest, we hebben het dubbele van ons budget uitgegeven. Dus op dat vlak leek het ons het beste om twee weken thuis te relaxen en te sparen. We vermoeden ook dat we veel geld uit zullen geven richting Griekenland en Italië, omdat we daar geen plan en doel hebben. Maaaaaar wat we geleerd hebben uit een maand UK en een maand Noorwegen: geduld en whatever. We gaan zien hoe ver we komen :)

Zoals hierboven gezegd is: Noorwegen was gigantisch duur! We hebben twee weken in het noorden van Noorwegen in een caravan gezeten. Daar hebben we zo goed als geen geld uitgegeven! De laatste twee weken in Noorwegen hebben we veel proberen te zien met een huurauto, waarin we leefden en sliepen. Op die manier hebben we toch nog het dubbele van ons budget uitgegeven. We hebben wel veel fantastische dingen gezien en meegemaakt. Absoluut te veel om op te noemen!!! Dus kijk maar even naar het fotoverslagje ;-)

Allez... in 't zuiden gaan we proberen onze blog meer up te daten. In Noorwegen hebben we bijna nooit internet gehad, vandaar deze beschamend late update!

Maaaaaar, we hebben het wel heel leuk gehad! En we kijken zeker en vast uit naar zaterdag!

Lieve groetjes,

Sanne en Joniiii -x-

1. Chun:
    29 juni 2010
    *tumbleweed* haha
  2. Peter:
    29 juni 2010
    Sanne en Jonathan,

Zeg zoek toch eens die wirelessen op. Het is niet fair enkel te Face-boeken.

't amusement in Kroatie, en hang daar vooral den Belg uit op het terras.

oma en Peter