Home sweet home?

3 maart 2010 - Bocholt, België

Zo is het wel genoeg geweest. Chronisch slaaptekort en talloze dozen, wasmachines, koelkasten en half-uiteengedraaide ikea meubeltjes later, kruip ik zometeen onder de lakens. In ons bed dat we nog ineen moeten draaien. Doen we morgen, lattenbodems zijn overrated, die nemen we ook niet mee op reis. Behalve moesten er ultra-portable lattenbodems bestaan.

Scheefgaan @ huize Deelstra. Ahhh, it's good to be home!

Jonathan

1. Seppe:
    15 maart 2010
    Man man, stik jaloers ben ik eigenlijk, maar ik gun het jullie van harte. Ik heb mijne tijd gehad, hoog tijd dat ons nieuw jong geweld uitzwerft...

1 gouden raad van een ex globetrotter als mezelf, breng uit elk land iets mee dat je daar aan doet denken ( wat ever raises your sympathy!!) en zorg dat je dat thuis krijgt. Je zal merken dat je binnen een paar jaar een fantastische peroonlijke collectie zal hebben, met dingen en herrinneringen die jullie alleen weten. En hou dat ook zo, het is van/voor/door jullie dan .....

Veel succes en break a legg...

seppe
  2. Jonathan:
    17 maart 2010
    Seppe, bedankt voor de leuke tips. We waren al aan het denken om iets mee te nemen uit elk land, het moet alleen klein en draagbaar genoeg zijn! Dus geen flessen wijn en olijfbomen ;). Ja het begint op te korten! "2 More weeks and we'll set sail to the UK!" Merci voor de reactie he!

Jonathan
  3. micha:
    29 maart 2010
    Sannetje en Jonathantje!!!!!!!!

Ik ben eindelijk aangemeld op jullie op jullie blog, werd ook wel tijd want jullie vertekken bijna!!
    xxxxxx
  4. elena:
    Hoi,
    Heb je op uw gsm proberen te bereiken in de week.
    Zoals ik reeds zei indien je in calabrie bent spring binnen bij mn ouders, want mn broer kan nederlands.
    Geniet van jullie reis en dank zij Sofie kan ik U nu iets zeggen want ze heeft deze pagina geopend.

Een dikke kus en voorzichtig zijn ,Hé.XXXXXXXXXXXX
  5. sofie:
    1 april 2010
    He treesje, ik heb je zojuist nog een smsje gestuurd, ik wens jullie vele mooie momenten en vooral veel genieten van elkaar en het leven!!!!!!!!!!!!!! Lieve meid je was de best!!!!

liefs sofie
  6. micha:
    Hela lieverdjes!!!!!!

Ik ben super blij dat jullie aan het grote avontuur begonnen zijn vandaag!!
    Altijd voorzichtig zijn en achterdochtig voor vreemde mensen lol!!

Geniet ervan!

Knuf knuf
    xxx
  7. Stijn:
    1 april 2010
    Yo sportievelingen, geniet van de reis en maak vooral heel veel foto's. We zullen jullie verhalen en avonturen op de voet volgen.

Greetz, Stijn
  8. hanne:
    2 april 2010
    LIEVEEE SANNEEE EN JONATHAN....
    veilig aangekomen?
    hoest daar? eiiie eiii ik ben benieuwddd...
    laat iets hore;)

liefsssssssss
  9. Jonathan:
    2 april 2010
    Hallo Allemaal!!

Bedankt voor de lieve reacties :)

We zijn gisterenavond 20.30 uur goed aangekomen in London, waarna we zo'n 2,5 uur hebben moeten zoeken naar onze hostel, al wandelend, in het donker, met 20 kg op onze rug... Maar uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben we semi-goed geslapen in 1 van de 4 stapelbedden in de uber-kleine kamer :)!

Uitgebreide details over onze verdere avonturen hier in London gaan we later op deze blog zetten...aangezien we onze english breakfast net verorberd hebben, en de toerist nu gaan uithangen!

Liefs en vele groetjes,

Sanne...en Jonathan -x-
  10. micha:
    4 april 2010
    helaba!!

zijn de oudjes echt zo lief in Wales? :-)
    hoop dat jullie het heel goed hebben daar.

Dikke knuf
    x
  11. Zoë:
    4 april 2010
    hoi hoii !
    Hopelijk hebben jullie een beetje paasfeer gehad , wij hebben zeker aan jullie gedacht
    Dikke knuffels xx
  12. Jonathan:
    5 april 2010
    Hallo,avonturiers,bevalt Wales jullie? Ingedachten reizen we mee.Knuffels van ma,pa en de poesjes.
  13. jessy:
    6 april 2010
    enne jongens:p hoe gaat het zo op reis?
    ben ook net sinds gisteren uit het ziekenhuis maar behalve wat pijn gaat het al veel beter.

veelplezier nog en doe het veilig hehe
    we miss u already

groetjes en knuffels
    jessy
  14. hanne:
    6 april 2010
    hoe's wales????
    bennnn zoooo benieuwd ;)

xxx

GENIET ERVANNN en hopelijk heeft de paashaas in londen ook wat aan jullie gedacht gehad ;)
  15. sofie:
    7 april 2010
    He avontuuriers,

Hier in belgie is alles ca va ook met emiel(das voor ons sanne)en t weer tja da ga wel.Ik hoop dat het jullie super gaat en geniet vooral e!!!!!!!
    dikke kussen Ben wel super benieuwd om je effe te zien als je effe terug in lommel bent?????
  16. Ludo:
    8 april 2010
    enne? Hoe gaat het met de koningin? Al sociesen gehad als ontbijt? of Haggis op welk uur van de dag ook? En hoe was het weer? Al veel mensen leren kennen, al veel kunne lachen en al veel spanning gehad? En hoe zit het met het reizen zelf, kunde een beeteke wakker blijven (van de spanning uitgeput geraken en doodmoe worden daardoor?) kortom tijd voor ne update voor de achterblijvers...